czwartek, 18 lutego 2016

Halo, to ja!


Witajcie!
U mnie dziś mediowo...tym razem zalterowałam stary telefon.
Pierwsza myśl była taka aby telefon był w steampunk'owym  stylu... ale jednak miłość do kwiatów wzięła górę i wyszedł całkiem inny projekt.
Telefon najpierw pogessowalam a potem pokleiłam co mi podeszło pod rękę ;) Następnie kolejna warstwa gesso, mgiełki...dużo mgiełek, farbki, brokaty, splash, mikrokulki. Wszystkie drobiazgi i tekturki kleiłam na gel medium. Po wysuszeniu całości postemplowałam troszkę. Ostatnim kosmetykiem była perłowa mgiełka która nadała niesamowitego perłowego blasku całej pracy. Wszystkie media jakie użyłam są od 13arts, tekturki Filigrankowe :)
Jestem ciekawa waszej opinii o moim starym, nowym telefonie ;)















Spodziewajcie się coraz częściej mediowych prac w moim wykonaniu, gdyż obdarzyłam je miłością ogromną! 
Przy pracach mediowych odpoczywam, wyciszam się, relaksuję się... wyłączam się...
Jestem ja i one...

Prace zgłaszam na wyzwanie

Fifi Rifi
"Z miłością"

Z miłością do mediów !
Z miłością do kwiatów!

Retromania



Art-Piaskownica


Stonogi


Pozdrawiam Serdecznie!

P.s. Każde Wasze słowo pozostawione u mnie na blogu sprawia mi wielką radość ;)


20 komentarzy:

  1. CUUUUUDO:) napatrzec sie nie moge:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale to zrobiłaś , bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna praca ! Zauroczyłam się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko - absolutne dzieło sztuki mediowej - fantastyczna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Kocham media...same mnie prowadzą...

      Usuń
  5. Och, przepiękny jest! Dziękujemy za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Metamorfoza telefonu jest naprawdę niesamowita:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do każdej rozmowy powinniśmy podchodzić z miłością! Tak mi się skojarzyło... Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Fifi Rifi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona! Pomysł niecodzienny a efekt tego pomysłu jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! I tylko takich wiadomości i rozmów telefonicznych!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest niesamowity, cudeńko! Jak umiałabym tworzyć takie świetne rzeczy to już stałby u mnie taki w salonie... i te kolory, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń