poniedziałek, 17 października 2016

Kurs dla Bee Scrap

Hej, hej!
Przybywam do Was z kursem, moim pierwszym!
Dziś w BEE SCRAP jest ostatni dzień naszych inspiracji z mapką i ja kończę je kursem.
Chciałabym pokazać Wam, że mapki są naprawdę fajne i nie trzeba się ich bać!


Przygotowałam sobie bazę, kilka papierów, wykrojniki, kwiatki.



Przycinamy papier.
Ja mając gotową bazę 13,5 x 13,5cm papier docinam do rozmiaru 13 x13cm



Kolejne: biały papier 12cm i beżowy 11cm.


Ostatnią warstwę wycinam 11x11cm  odrywając górę i dół.



Teraz kleimy. 
Pierwszą warstwę przyklejam klejem do bazy, 
natomiast kolejne kleimy na kostki dystansowe. 





 Po przyklejeniu powstały nam fajne warstwy.


 A to już półmetek naszej pracy :)


Teraz wytniemy sobie kolejną część naszej mapki.
Co prawda w oryginale jest owal ale my możemy spokojnie wymienić go na koło.


Przyklejamy na kostki dystansowe. Ja podłożyłam sobie jeszcze sizal dla wzbogacenia.


Następnie wycięłam sobie listki.


W narożniku przyklejamy kwiatki i listki.


Nad kwiatkami dałam jelonka który dopełni nam całość.
 W narożnikach gwiazdki jako kolejny element naszej mapki.


 Na zakończenie napis.
Znajdziecie je na paskach naszych papierów.


A tak wygląda nasza praca na koniec.


 Oto praca w troszkę lepszym świetle.





Na koniec chciałabym Wam podziękować za wszystkie przemiłe słowa jakie zostawiacie!
 Moje serce rośnie, czytając to wszytko!

Pozdrawiam Serdecznie.



54 komentarze:

  1. Piękna kartka! Dziękuję za instrukcję "krok po kroku"! Myślę że się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta karteczka i kursik też super :) a papiery mrrr... dobrze że sobie je zanabyłam bo śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka!!! Ja mam zawsze problem z kartkami świątecznymi, w ogóle nie mogę zacząć :/ A Twoja ma taki fajny klimat, ze chce się samemu coś skleić :D Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja bardzo lubię kartki na Boże Narodzenie. A Wielkanocnych nie lubię :p jakoś tak u mnie jest :D

      Usuń
  4. Mapka boska, kartka jeszcze lepsza i jak afajna! Hmm, dawno z mapek nie korzystałam, a o ile to skraca myślenie nad kompozycją! - czas chyba do nich powrócić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O tak super sprawa mapki! Koniecznie przyłącz się do naszej mapkowej zabawy

      Usuń
  5. Świetna kartelucha:) Bardzo klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie - ścisłe trzymanie się mapki, u Ciebie - nieco inna interpretacja. A kartka - wspaniała1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiesz bo ja zawsze muszę wtrącic swoje trzy grosze hihihihihihi

      Usuń
  7. przepiękna kartka, cudna i klimatyczna, a kurs czytelny superrrr

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, cudna mapka!! Kartkę zrobiłaś fantastyczną :D

    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Te papiery niedawno wpadły mi w oko - teraz wiem już dlaczego, piękną kartkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kurs. Wspaniała kartka powstała. Śliczne kolorki 😀 A ja lubię mapki, jakoś łatwiej mi się wtedy pracuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kurs, napracowałaś się! :)
    Papiery piękne, kartka śliczna... Fajnie pracuje się według mapki. :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna!! A na te papierki się też czaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny kurs :) i piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z prawdziwą przyjemnością obejrzałam proces powstawania tej uroczej karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, i chyba skorzystam z kursu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna kartka. Kwiatuszki cudowne. Dziękuję za kurs. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutnie fantastyczna, beże z zielonym zagrały u Ciebie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mi równiez podoba się to zestawienie kolorów :)

      Usuń
  18. Świetny, czytelny kurs i piękna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna karteczka! świetny kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kartka. Bardzo fajny, przejrzysty kurs ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie przedstawiony kurs - przeprowadzi każdego od początku do samego końca, a karteczka wyszła wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna praca, super dobrane kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna karteczka i fajnie, że pokazałaś jak powstawała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna karteczka i fajnie, że pokazałaś jak powstawała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super "ściąga" na świąteczną kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz, że lubię ten kurs <3 I dodatkowo strasznie lubię to połączenie kolorów, o dziwo! bo jakoś wcześniej zielenie omijałam. A tu wyglądają przyjaźnie i miło. Zrobię coś i ja :P

    OdpowiedzUsuń