czwartek, 16 lutego 2017

Kurs dla Fabryki Weny

Witajcie!
Dziś przygotowałam dla Was mój pierwszy kurs dla Fabryki Weny.
Pomyślałam, że ozdobię pudełko. 
Pudełko prezent dla przemiłej osóbki ;) 
Przyznam, że bardzo lubię takie formy prac.
Na początek przygotowałam dwa arkusze papieru od Galerii Papieru, nasze piękne tekturki, kilka kwiatków, papierowe słomki i koronki.


Papiery docinamy na wymiar pudełka odejmując około 3mm z każdej strony.


Oklejamy całość.





Teraz docinamy kolejny papier, mniejszy o około 1cm. 
Podklejamy go na kostki dystansowe, lub, tak jak ja, na beermatę, którą mam naciętą na zapas.




Zaczynamy zdobić wieczko. Ja wycięłam sobie prostokąt i oderwałam wzdłuż dłuższego boku.


Podkleiłam na kostkach papier dodając koronkę tak, aby wystawała z obu stron.



Układamy kompozycję. Przykleiłam rurki i border tekturkowy,

  
Następnie kawałek tiulu i dwa duże kwiaty jako główny element kompozycji.


Dołożyłam metalową tabliczkę:


Wycięłam i potuszowałam listki.

   
Potuszowane listki podkleiłam pod kwiaty i przykleiłam listki z tekturki.


Dokleiłam piękną rozetę:


A także podkleiłam border pod nasz "rozdarty" kawałek papieru.

  
Jeszcze kilka błyskotek...


Na koniec delikatnie pogessowałam narożniki, listki i słomki.


Tak prezentuje się całość w lepszym świetle.



Mam nadzieję, że mój kurs będzie dla was przydatny.
 Podzielcie się swoimi pracami wklejając linki w komentarze.
Chętnie do każdego zaglądnę!

Pozdrawiam Serdecznie

6 komentarzy:

  1. Cudne pudełko i świetny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj kochana po bardzoooooooooo długiej przerwie.
    Pudełeczko cudne i kursik mega udany !
    Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beciu jak mi ciebie brakowało! Witam cie ponownie! Sciskam Cię z całych sił!

      Usuń