niedziela, 23 lipca 2017

Wspomnień czar

Hej, hej!
Wakacje to taki czas kiedy robimy dużo więcej zdjęć niż zwykle, chcemy zachować te piękne chwile na fotografiach. 
Ja jestem typem człowieka, który uwielbia oglądać zdjęcia, uwielbiam wracać do pięknych wspomnień.
Muszę zdjęcia "pomacać", nie lubię oglądać na komputerze a że zdjęć narobiłam bardzo dużo, potrzebowałam duży album. 
Już jakiś czas temu wymyśliłam sobie że będę robić albumy z dużych segregatorów biurowych.
Segregator zmatowiłam i okleiłam cudną kolekcją papierów Wyprawa do raju, dodałam piękne tekturki od Fabryki Weny, trochę gesso i gel medium od 13 arts.
Natomiast zdjęcia przykleiłam do papieru kraft i dla zabezpieczenia włożyłam do koszulek. 
Wam pokażę tylko dwie pierwsze strony albumu... resztę pomału będę sobie uzupełniać :P










Jak się Wam podoba taka forma albumu?
Pracę zgłaszam na wyzwanie:




Pozdrawiam serdecznie!


15 komentarzy:

  1. świetny pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) - też jakiś czas temu wpadłam na podobny pomysł, podoba mi się Twoje wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniach Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, świetne wykonanie. Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i wykonanie. Niesamowita praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna praca :) Trzymam kciuki. Pozdrawiam Lucyna z EKO-DECO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kolorystyka! powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie ucieszy Cię wiadomość o wyróżnieniu w wyzwaniu "niebieski " - Gratuluję :) - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo inspirujaca praca :) dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń