piątek, 13 października 2017

Wigilia w lesie

Hej, hej! 
Dawno mnie tu nie było :) Niestety w moim życiu trochę się wydarzyło i nie mam czasu za wiele. 
Ale obiecuję, że nie długo wszystko wróci do normy i posty będą pojawiać się regularnie i ja będę zaglądać na wasze piękne blogi!

Dziś kurier przywiózł mi piękne, pachnące nowiutkie papiery
 Galerii Papieru z kolekcji Wigilia w lesie...
Kolejna kolekcja, którą pokochałam od pierwszego wejrzenia!
Jako pierwszą, wykonałam kartkę świąteczną z pięknymi bałwankami od Fabryki Weny i gałązkami ostrokrzewu, które możecie wyciąć z pasków, które są do kupienia w galeriowym sklepie.






Pozdrawiam Serdecznie!


3 komentarze:

  1. Wspaniała praca. Kolekcja papierów iście leśna i od razu na myśl przywodzi święta... A w Twoim wykonaniu... Ach... Zapatrzeć się można...

    OdpowiedzUsuń
  2. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń