wtorek, 1 grudnia 2015

W turkusach

Witajcie
A więc rozgościłam się na dobre w Filigrankowych produktach...

Kiedy dostałam moja pierwsza paczkę z ich papierami wiedziałam,że polubimy się bardzo !
Tukusowa kolekcja-Odważny debiut jest zachwycająca delikatna bardzo klimatyczna....idealnie pasująca do przecudnych kwiatków ,które zrobiła dla mnie Aga C... Mistrzyni kwiatowa !
Piękne tekturki , które dopełniły całość oczywiście również Filigrankowe
media-mgiełka,splash,gesso od 13 arts

Sami zobaczcie co wyczarowałam tym razem...







Pozdrawiam Serdecznie


1 komentarz:

  1. Filigranki wywołują u mnie przyjemne drżenie ich tekturki są absolutnie wyjątkowe, a tak umiejętnie wykorzystane mogą stworzyć tylko coś pięknego. I jeszcze te turkusy... Chyba faktycznie się w nich lubujesz :) Piękne serce. Komu je dasz? :)

    OdpowiedzUsuń