niedziela, 10 kwietnia 2016

Myszka

Witajcie
Pierwszy wolny wieczór od dawna, a ja zamiast usiąść spokojnie przed TV lub z książką...
 wolałam sobie po-mediować...
Nie dawno mój małż znalazł starą zardzewiałą myszkę gdzieś na złomowisku...  oczywiście wiedział, że mi się bardzo spodoba! 
Niestety w ferworze ostatnich dni, nie miałam kiedy nią się zająć...  ;\
A więc wczoraj w końcu udało się!!!

 

Myszka chodź niepozorna ma w sobie to coś... ma dusze którą ja chciałam uchwycić...

Dostała kilka warstw gesso, mgiełkek, splash, tuszy a także 
 kwiatki, perełki, gaza, mikrokulki
-Media 13 ats













I tak myszka dostała nowe życie i zamieszka u nas na komodzie :)

Prace zgłaszam na wyzwanie 13 arts


Pozdrawiam Serdecznie

13 komentarzy:

  1. jeszcze raz to powtórzę: niesamowita! po prostu niesamowita... :) nie mogę się napatrzeć!
    i super mąż, co znajduje takie takie myszki z potencjałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i myszki i ...meza :), zna sie mezczyzna na rzeczy! Dziekuje bardzo za zabawe z naszym wyzwaniem na 13arts, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Oj zna się zna! :)

      Usuń
    2. What an amazing transformation! Love this little mouse xx Thank you for joining us over at 13arts

      Usuń
    3. What an amazing transformation! Love this little mouse xx Thank you for joining us over at 13arts

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Z rzeczy, która była "spisana na straty" stworzyłaś małe dzieło sztuki.
    Dziękuje za udział w w Retromanii.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest, jest w niej coś magicznego. :) Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13Arts :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13Arts :)

    OdpowiedzUsuń