sobota, 31 grudnia 2016

Komplet

Hej, hej!
 Dziś przygotowałam dla Was komplet urodzinowy. 
Blejtram wraz z pudełkiem na wino.
Całość utrzymana w kolorach brązu, wybaczcie jakość zdjęć ale niestety robione były późnym wieczorem, przy sztucznym świetle i trochę uciekły mi ich piękne kolory.

Wykorzystałam oczywiście  piękne tekturki Fabryki Weny, kwiaty z foamiranu które wykonałam własnoręcznie oraz papiery od Galerii Papieru.
Ale najbardziej jestem dumna z pudełka na butelkę!
Całą bazę również wykonałam samodzielnie od podstaw. 
A więc metoda prób i błędów aby wszystko pasowało do siebie idealnie.
Udało się uff  :D









Pozdrawiam Was Serdecznie




2 komentarze:

  1. Obłędnie piękne :) a ubranko dla wina super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to naprawdę pięknie Madzia! Napracowałaś się! Myślę, że obdarowani byli (będą) zachwyceni :)

    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa u mnie. Też się ogromnie cieszę, że poznałam taką roześmianą, pozytywną wariatkę! Nie zmieniaj się, a Nowy Rok niech ma dla Ciebie same dobre niespodzianki :) :*

    OdpowiedzUsuń